.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بازدید فرماندار ساری از کارخانه آرین‌سینا

شمال نیوز: فرماندار مرکز استان از واحدهای مختلف کارخانه آرین سینا بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مرکز استان، جواد واحدی در بازدید از کارخانه آرین‌سینا، بر شعار سال و تحقق این شعار و طرح هدفمندی یارانه ها و حفظ إآرامش و امنیت مردم تاکید کرد.


فرماندار ساری با اشاره به اینکه پرداختن به مطالبات مردم باید در کنار حمایت از سرمایه‌گذارباشد،افزود: سرمایه گذاری در راستای اجرای آرامش اقتصادی است و مردم و سرمایه گذار باید به هم نزدیک‌تر باشند و فاصله بین مردم واقتصاد پیوسته تر شود.


این مسئول یادآور شد: مباحث خسارات مهم است و با این موارد برخورد صادقانه‌ای باید داشته باشیم چون دولت تدبیر و امید همواره به تلاش برای برقراری و ایجاد آرامش در تمامی سطوح مختلف جامعه به‌ویژه بین مردم و سرمایه گذار تاکید دارد.


واحدی تصریح کرد: ایجاد یک مرکز بزرگ همایش‌های بین‌المللی در مرکز استان و ایجاد اشتغال مولد را منجر ‌می‌شود و حسن اعتمادسازی بین مردم و سرمایه‌گذار باعث تولید سرمایه وایجاد اشتغال است.


فرماندار مرکز استان با اشاره به تشکیل کار گروهی با حضور نماینده دستگاه‌های مرتبط و نماینده مردم روستا و شرکت مورد نظر در خصوص حل مشکلات بیان داشت: پیگیری مصوباتی مانند هدایت آب‌های سطحی کارخانه، افزایش ظرفیت تصفیه خانه پساب، کاهش آلودگی صوتی و آلاینده هوایی خروجی از سیکلون ها و نمونه برداری به صورت مستمر، تهیه پوشش برای واحد چیپس چوب، اختصاص زمین برای دپوی چوب در شهرک صنعتی و ... از مصوباتی است که این کارگروه دنبال می‌کند.


وی در انتها از اختصاص زمینی توسط مهندس فرجی مدیر عامل شهرک‌های صنعتی برای دپو چوب کارخانه خبر داد


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 23 فروردين 1393
یاحضرت عباس ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.259 seconds.